Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat.
Méně než 500 | |
---|---|
125/221 (57%) | |
500 - 999 | |
16/221 (7%) | |
1000 - 1999 | |
9/221 (4%) | |
2000 - 3000 | |
12/221 (5%) | |
Víc než 3000 | |
59/221 (27%) |
Pokud se Vám při použití střižen Casablanca objeví nějaký problém, se kterým si nevíte rady, postupujte podle následujícího postupu:
1. Zkontrolujte aktuálnost software:
Jakmile zjistíte nějaký problém, v první řadě zkontrolujte zda používáte aktuální software. Je to z toho důvodu, že vývojové týmy pracují na odstranění problémů průběžně a často je již daný problém v novější verzi software odstraněn. Velice důležité je aktualizovat střihový software SmartEdit / BogartSE spolu s programem DVD Arabesk, protože tyto dva programy spolu úzce souvisí. Neměné důležité je taktéž sledovat aktuální verze dalšíh programů, které používáte.
2. Vyzkoušejte problém v jiném projektu:
Pokud i po aktualizaci software problém přetrvává, vyzkoušejte ho v jiném projektu. Prostě nasimulujte stejnou situaci a zjistěte, zda se i v tomto případě problém obejví. Pokud se problém neobjeví zkuste najít chybu ve stávajícím projektu. Pokud se domníváte, že jste našli chybu v programu, kontaktujte nás a my předáme tento podnět výrobci. Pokud se jedná o nekompatibilitu s nějakým zařízením, uveďte maximum informací o tomto zařízení případně zašlete odkaz na www stránky s popisem tohoto zařízení. Pokud máte problém s importem záznamu z kamery, zašlete krátkou ukázku (max. 10MB) záznamu.
3. Pokud problém přetrvává:
V tomto případě nás kontaktujte nejlépe nejdříve emailem a zašlete nám maximálně podrobný popis problému. Vždy je nutné uvést typ střižny a použitý software, z praktických důvodů nemůžeme řešit problémy u starých verzí software, protože ty již mohly být dávno opraveny ve verzích novějších! Pokud si nejste jisti, zda postupujete správně, zavolejte nám a pokusíme se problém vyřešit po telefonu případně se ujistíme, že je skutečně problém v programovém vybavení a pak jej předáme výrobci.
UPOZORNĚNÍ !!!
Pokud se domníváte, že máte problém týkající se hardware střižny, nikdy neposílejte střižnu na opravu případně na reklamaci aniž se předtím domluvíte telefonicky. V 95% případů se totiž ani v tomto případě nejedná o problém s hardware střižny, ale o problém software, který se dá snadno vyřešit tzv. na dálku po telefonu. Ušetříte tím sobě čas a mnohem dříve budete mít funkční střižnu.