Kolik stran A4 měsíčně vytisknete?
Méně než 500
125/221 (57%)
500 - 999
16/221 (7%)
1000 - 1999
9/221 (4%)
2000 - 3000
12/221 (5%)
Víc než 3000
59/221 (27%)
InkTec CZ s.r.o.
Slévárenská 18/408
709 00 Ostrava - Mariánské Hory
Czech Republic
IČ: 26824302
DIČ / VAT ID: CZ26824302

Tel: +420 596 636 111
Mob: +420 724 765 763
email: inktec@inktec.cz

Otevírací doba / Working hours:
Po - St / Mon - Wed 8:00 - 16:30
Čt / Thu 8:00 - 15:30
Pá / Fri 8:00 - 15:00


Hodnocení obchodu na Zboží.cz

Řešení problémů


Pokud se Vám při použití střižen Casablanca objeví nějaký problém, se kterým si nevíte rady, postupujte podle následujícího postupu:


1. Zkontrolujte aktuálnost software:

Jakmile zjistíte nějaký problém, v první řadě zkontrolujte zda používáte aktuální software. Je to z toho důvodu, že vývojové týmy pracují na odstranění problémů průběžně a často je již daný problém v novější verzi software odstraněn. Velice důležité je aktualizovat střihový software SmartEdit / BogartSE spolu s programem DVD Arabesk, protože tyto dva programy spolu úzce souvisí. Neměné důležité je taktéž sledovat aktuální verze dalšíh programů, které používáte.

2. Vyzkoušejte problém v jiném projektu:

Pokud i po aktualizaci software problém přetrvává, vyzkoušejte ho v jiném projektu. Prostě nasimulujte stejnou situaci a zjistěte, zda se i v tomto případě problém obejví. Pokud se problém neobjeví  zkuste najít chybu ve stávajícím projektu. Pokud se domníváte, že jste našli chybu v programu, kontaktujte nás a my předáme tento podnět výrobci. Pokud se jedná o nekompatibilitu s nějakým zařízením, uveďte maximum informací o tomto zařízení případně zašlete odkaz na www stránky s popisem tohoto zařízení. Pokud máte problém s importem záznamu z kamery, zašlete krátkou ukázku (max. 10MB) záznamu.

3. Pokud  problém přetrvává:

V tomto případě nás kontaktujte nejlépe nejdříve emailem a zašlete nám maximálně podrobný popis problému. Vždy je nutné uvést typ střižny a použitý software, z praktických důvodů nemůžeme řešit problémy u starých verzí software, protože ty již mohly být dávno opraveny ve verzích novějších! Pokud si nejste jisti, zda postupujete správně, zavolejte nám a pokusíme se problém vyřešit po telefonu případně se ujistíme, že je skutečně problém v programovém vybavení a pak jej předáme výrobci.

UPOZORNĚNÍ !!!

Pokud se domníváte, že máte problém týkající se hardware střižny, nikdy neposílejte střižnu na opravu případně na reklamaci aniž se předtím domluvíte telefonicky. V 95% případů se totiž ani v tomto případě nejedná o problém s hardware střižny, ale o problém software, který se dá snadno vyřešit tzv. na dálku po telefonu. Ušetříte tím sobě čas a mnohem dříve budete mít funkční střižnu.


Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).

Technické cookies

Analytické cookies

Nastavení
Potvrdit výběr
Souhlasím
Nesouhlasím